בחירה בפריטי ריהוט משרדי אינה פשוטה: מדובר בהשקעה יקרה ולעיתים אף מורכבת. ההחלטה יכולה להשפיע על יעילות העובדים, על נוחות העבודה ואפילו על בריאותם הפיזית (לבחירה בכיסאות זולים ישנה השפעה ישירה על כאבי גב - מה שיכול להוביל להעדרויות מרובות של עובדים).
בנוסף, במקרים רבים ישנה אמירה עיצובית ואף שיווקית, כאשר בוחרים ריהוט משרדי כזה או אחר: מדפים פשוטים ושולחנות צרים ישדרו משהו אחר לגמרי ללקוח פוטנציאלי, מאשר ריהוט עץ כבד וכיסאות מנהלים מעור.
על כן, צריך לשים דגש על הדברים הבאים:
- תקציב
- שטח המשרד
- האמירה השיווקית שחשוב להעביר ללקוחות
- גמישות העבודה (האם יהיה צורך להעביר את הריהוט, לפרקו ולהרכיב מחדש)
- נוחות ובריאות העובדים
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה