יום שלישי, 21 בפברואר 2012

ריהוט למשרד

בחירה בפריטי ריהוט משרדי אינה פשוטה: מדובר בהשקעה יקרה ולעיתים אף מורכבת. ההחלטה יכולה להשפיע על יעילות העובדים, על נוחות העבודה ואפילו על בריאותם הפיזית (לבחירה בכיסאות זולים ישנה השפעה ישירה על כאבי גב - מה שיכול להוביל להעדרויות מרובות של עובדים).

בנוסף, במקרים רבים ישנה אמירה עיצובית ואף שיווקית, כאשר בוחרים ריהוט משרדי כזה או אחר: מדפים פשוטים ושולחנות צרים ישדרו משהו אחר לגמרי ללקוח פוטנציאלי, מאשר ריהוט עץ כבד וכיסאות מנהלים מעור. 

על כן, צריך לשים דגש על הדברים הבאים:
  • תקציב
  • שטח המשרד
  • האמירה השיווקית שחשוב להעביר ללקוחות
  • גמישות העבודה (האם יהיה צורך להעביר את הריהוט, לפרקו ולהרכיב מחדש)
  • נוחות ובריאות העובדים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה